Enrere

Una marca que empodera en femení.

Categoria

Branding
Comunicació
Contingut
Estratègia
Social Media
Vídeo
Web

Un procés de fertilització no és un producte, ni un servei, és una experiència vital.

La Clínica Fertty va obrir un concurs d’agències per a la seva nova campanya, en lloc de presentar una creativitat, vam presentar un prediagnòstic i un pla d’acció per realitzar una consultoria de marca.

Amb gairebé 300 centres de fertilitat a tota Espanya, en un sector madur i amb poca diferenciació de producte, o descobríem quina era la seva essència, què els feia únics, amb quina part humana connectaven, per què podrien considerar-se superiors a la competència o no podíem assegurar els resultats que ens demanaven en un sector on el mercat dels leads està tan disparat com la borsa.

Combinar tècniques old school, encara que faci mandra, com fer un Mystery Shopping, amb sessions de design thinking creant mapes empàtics, ens va donar prou pistes per determinar el journey que volien viure les dones que volen quedar-se embarassades: jo soc digital, jo soc única, jo vull amor, vull cuidar-me, participar d’això, viure aquest moment.

Avui en dia no només som l’agència de Fertty, sinó que dins d’ella hi ha una sexòloga, fem xerrades, ensenyem respiració ovàrica, compartim receptes que ajuden en l’embaràs i les taxes d’èxit no només les mesurem pels embarassos sinó també pel nivell d’estrès o benestar que han viscut les dones i parelles.

La marca que connecta amb cada part de tu com a dona. El poder de la maternitat.