Enrere

El Harvard de la Cuina.

Categoria

Branding
Comunicació
Contingut
Estratègia

CLIENTE

Culinary Institut of Barcelona

Creació de la marca de l’escola d’alta gastronomia que canviarà el sector.

Creació del naming i branding del Culinary Institute of Barcelona, l’escola internacional de cuina que prepara les persones per liderar el canvi en la restauració i la gastronomia.

Un exercici en el qual havien de conviure el valor de la rigorositat acadèmica, pròpia d’una escola exclusiva, amb la seva visió internacional, transformadora i de futur.

L’anàlisi de la competència a nivell internacional, la revisió en profunditat de les tendències en formació i en el sector culinari, juntament amb una anàlisi dels diferents insights dels alumnes, ens va guiar per crear una marca que fos ja no només única, sinó superior a la competència.

Vam crear el naming, la marca, eines de comunicació i el contingut audiovisual, tot amb el repte que l’escola encara estava per crear.

Un dels pilars de la marca va ser crear un potent hashtag que formés part de la identitat de l’escola.

#Cookingtomorrow