Enrere

D’un skype de RSC a un late show amb propòsit social.

Categoria

Comunicació
Contingut
Esdeveniments
Fundacions
Vídeo

CLIENTE

Evento Makers

Una experiència col·lectiva amb un format d’entreteniment que satisfà el desig de connectar i pertànyer.

El 66% de la població mundial afirma que ja no hi ha sentit de comunitat i realment ho troba a faltar. És per això que les marques cada vegada tenen més oportunitats de dissenyar experiències que generin connexió a gran escala.

Si a aquest sentiment, en un entorn corporatiu, li sumem una temàtica que mobilitzi com és l’acció social, un format d’entreteniment com és un late show, i ho emetem en una plataforma digital nativa on pugui haver-hi streaming, participació bidireccional en directe, votacions i resultats en temps real, l’èxit està assegurat.

Això és el que succeeix a l’esdeveniment Makers, un show digital amb rigor periodístic, amb ritme televisiu i amb un altíssim engagement digital.

Així hem portat “la Social” de l’ESG de Puig a les seves Headquarters i totes les seves seus; més de 30 països, més de 1.500 participants, més cors bategant al ritme d’un late show que connecta amb l’essència humana.

Una plataforma digital nativa amb streaming, participació bidireccional en temps real, votacions i resultats en temps real.