Enrere

Convertir un programa de talent intern en una marca desitjable.

Categoria

Branding
Comunicació
Estratègia

CLIENTE

Spark

Has experimentat mai això?

Així és com comença la campanya, amb un to a l’estil de Dylan, per al programa Graduate de Puig.

I és que no és casualitat que Timothée Chalamet interpreti a Bob Dylan a la seva pròxima pel·lícula, perquè aquells que l’adoren, la generació Z, viuen amb la nostàlgia dels valors que els van inculcar els seus pares, oncles i amics d’aquests; la generació X, la primera que va mostrar consciència i expressar-la.

D’aquesta manera vam abordar la identitat i la campanya per al programa Graduate de Puig, en la qual vam escriure un manifest, gairebé una cançó inspirada en Dylan i els seus coetanis, i també inspirada pels fundadors de Puig; els de l’empresa i els fundadors de les seves marques, aquells que tenien el foc per crear alguna cosa nova, gran, però també la responsabilitat de saber que tota acció té un impacte.

El talent, sense caràcter, no serveix de res.