Enrere

Com fer atractiva i desitjable la captació de talent.

Categoria

Contingut
Vídeo
Web

Una web amb ADN humà

Una de les grans preocupacions de les multinacionals és la captació de talent. Fer que la teva empresa es mostri, senti i sigui percebuda com a atractiva per a les generacions més joves és clau i requereix crear emocions, despertar sentiments i generar connexions mentre passegen pels espais digitals.

Un lloc web on el 100% de les persones que apareixen són membres/empleats de Puig, una producció que es va convertir en una employeer experience que va generar un record positiu per a aquells que la van viure.

Per crear el lloc web i la campanya de captació de talent d’una de les empreses més grans del món de les fragàncies i la cosmètica, vam haver de crear una matriu on les coses petites i subtils, les grans i sorprenents, les veritables i aspiracionals, poguessin conviure en un equilibri perfecte per trobar la bellesa pròpia de la categoria i alhora emergís la veritat que desitja el target.

Un projecte digital de employer branding que parla amb veu humana. On la reputació de la seva marca corporativa s’ha vist enriquida amb significat i rellevància per al target, amb continguts que generen connexions emocionals i expressen el seu lideratge en el sector.

Aquí no es tracta de vendre productes sinó de captar talents